HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.03.05. 17:49 :: Tobber

Ez egy hómadár. Igen, ma is kint voltunk a jégen, négy óra alatt kb. 15-25 cm közötti hóréteg halmozódott fel a jégen (képtelenek voltak letakarítani), úgyhogy ha löktünk is, nem csúszott. A fenekemet leégettem ezalatt. És tökigáztunk megint. Úgyhogy egy teastopnál hóemberezni kezdtünk BS-sel, de nekem inkább madáralakú lett... :-)))

BS-sel lehet gyerekkort újraélni. Hógolyózni, korizni, popszámokat kérni a hangosba mindenféle üzenetekkel, rajongót lerázni (épp telefonált valamelyik, és én eléggé szenvedő képet vághattam, mert BS rámnézett, bólintott, visszabólintottam, mire elkezdett jóóóó hangosan nyávogni, hogy miért nem megyek már korizni, rám várnak... :-DDD Rajongó gyorsan elnézést kért és elbúcsúzott. Azóta nem hívott!!) :-)

 

komment

süti beállítások módosítása