HTML

2005.12.23. 08:49 :: Tobber

Hö. Volt az előző napokban töménytelen korcsolyázás nyitástól zárásig, meg jujvankétóránk rohanjunk ki... Sokat gyakoroltunk trükköket, pl. a cseplines forgást, meg most már spontán összejön 1-1 szolíd piruett, tempós hátramenet, koszorúzgatás... :-)) Igaz, az elsőben engem nagyon akadályoz a rece, úgyhogy abból kifejlesztettem a menetiránynak farral lefékezést. Nem kecses, de hatásos... :-)))

Volt 2-3 kiborulás is, most nyögöm a terhit, úgyhogy ezúton szeretném megköszönni, hogy a hajamnál fogva kiráncigáltok a szarból!!!!

El-lel konfliktusozunk, most vagy összecsiszolódunk, vagy megöljük egymást. Ő is nehezen bírja, hihi...

(Szerencsétlen, épp négy órát koriztam, és rohantam haza, hogy találkozzunk, amikor kilépett a házból és úgy elcsúszott a járdán, hogy megrepedt a csuklója, fél éjjel az ügyeleten volt... Én korizom, ő esik el...) :-)

Ezerrel gyártódnak a mackók, karácsonyra nem is nagyon képzelek más ajándékot...

Én már megkaptam a szülőktől, beszabadultunk az ikeába és besegítettek egy számítógépet és plüssmackókat elrejtő szekrénybe.

 

komment

süti beállítások módosítása