HTML

2005.09.25. 09:59 :: Tobber

Olyan, mintha új életem lenne... Először a lakás. Az egy álom. Extázis itt ébredni, erkélyen teázni, kanapén olvasgatni, zenét hallgatni, főzni, fürdeni, szomszéddal barátkozni... Mintha eddig valami szürke, dohos börtönben éltem volna... Aztán munkagondok... Ez a váltás tuti jót fog tenni, lesz sok időm végre!!! Délben megebédelek a skacokkal, és húzás bele az életbe!!!! Aztán pasiváltás... A lexaromanőmet, de azért beleteszekezerparát pasi után lehet, hogy nem valami észlényekkel vagyok együtt, de MEGNEVETTETNEK, felvidítanak, kielégítenek, újra nőnek érezhetem magamat, kívánatosnak, és még az is kiderült, hogy nem vagyok egy frigid pixa, mint az utolsó fél-egy évben hittem. Sőőőőt. Nagyon jó végre. ÖCs most ittaludt nálam, hát, az ezres skálán még mindig ezrest kap. És megnevettet. Bár lehet, hogy magam alatt vágom a fát, mert Szomi tuti hallja, mit művelünk. Reggel meg láthatta ÖCs-t elmenni, mert utána 15 perccel falcolt le ő is. És Szomi péntek este itthon volt, egyedül. Bé ittaludt (Pénteki Tradicionális Lost-nézés), és hogy nehogy véletlenül ne keljek szombaton reggel fél hétkor, beállította nekem az óráját... :-DD Aztán volt ikejázás, amikor efem telefonált, és sztem féltékeny, hogy Bével ikejázom... Azért efem is átugrott pár percre... Exkolléganő meg hülye, és sajnálom... Ma este színház, juhééé!!! Egy csomó program van jövő hétre, hurrrrááá!!! És itt van előttem egy 10-es lista, amit be kellene fejeznem!! :-) Többek között mackóvarrás, úgyhogy azzal kezdem... :-))

komment

süti beállítások módosítása