HTML

2005.06.02. 12:05 :: Tobber

Lelkesedésfaktorom kielemzése következik:

Kb. bármibe bele tudok szerelmesedni, és csak akkor veszem észre, hogy ez már túlzott, amikor egy ideig hanyagolnom kell:

Fogyókúra... Nem kell folytatnom, aki ismer, tudja, hogy kizárólag szélsőségeket művelek...

Zenehallgatás... Munka közben szól a rádió a fülemben, és mindig oda kapcsoltam, ahol pörgősebb számot leltem, végén már technot hallgattam (brr.) Egy pár hétig most nem volt bekapcsolva a rádió, és most képtelen vagyok mást hallgatni, mint Bartók rádiót... (Ahol a zenei szerkesztő Mozart- és Haydn-rajongó lehet délelőtt, éljen!!)
(Gépnarancs... Jó könyv. Pasitól kaptam. Fura könyveket ad nekem (asszem az Amerikai pszichot is tőle kaptam). Bár a Galaxis utikalauzon nagyon jót szórakoztam...)

Koffein... régen nyomtam a kávékat és lájtkólákat kettesével. Télen leálltam, inkább teáztam (jó fekete teát imádom mézzel!) és most egy fél lityi kólától olyan ingerült lettem!! :-))

Vezetés... exem zseniális technikájából minden alkalommal sokat tanultam, nagyon szerettem vezetni. Pasit én tanítgatom a városi vezetés izgalmára, és már nem is izgat a vezetés...

Internet... Ezt pláne nem kell elemezzem...

Érdekel egyáltalán ez a téma valakit??? :-)))

(Kezd visszatérni a pörgőszene-függés, BEP megy valahol!!!) :-)

komment

süti beállítások módosítása