HTML

Munkahely

2017.09.25. 16:20 :: Tobber

Naszóval. 11 éve egy nagymultinál dolgozom.

Az egyik igazgató asszisztenseként vettek fel, diplomás, angolul jól beszélő, gyakorlattal rendelkező embert kerestek. Én meg akkor jöttem a finnektől hasonló munkából. Már az elején sem csak asszisztensi feladatokat láttam el, nem is asszisztensi fizetésért, aztán az évek során sok-sok felelőségteljes feladat zuhant a nyakamba. Mellette naponta 20-30 perc elég volt a naptár kezeléséhez, néha 1-1 repjegyrendeléshez, ahhoz van is profi programunk, direktben tudom foglalni.

De a pozícióm megnevezése ugyanaz maradt.

A Nagyfőnök 11 éve a közvetlen főnököm. Ő vett fel. Mellette voltak néha párhuzamosan igazgatók a fejem fölött, de ő fixen.

Nos.

Ő elmegy a pozíciójából, átmegy a cégcsoportunk másik vállalatát vezetni november közepétől.

Most már publikus, beszélhetek róla. Tudom, ki lesz az utód. Az nem publikus. Senki nem beszél róla, mi lesz velem.

1. Nagyfőnök visz magával - nem sok esélyét látom, illetve ott van embere az elődjének, csak vidéken. De lehet, hogy ő is oda vidékre fog bejárni?

2. Maradok - látásból ismerem az újat, de nem tudom, Pestre költözik-e. Ha igen, akkor vajon asszisztens leszek, vagy maradhat a mostani feladatkör? Ha nem, akkor én nem kellek itt, hacsak ki nem találnak egy új pozit, ami felénk elég ritka.

3. Rotáción jártam egy igazgatóságon anno, oda átmennék, ott imádnak - ott van Nagyfőnök kedvence, vinné magával az új helyre, az új Nagyfőnök meg átvenné a vidéki egyedül maradtat. - Nekem jó, mert az anyacégnél 2 héttel több szabi van(!), meg egy csomó kedvezmény.

4. Megyek magamtól - ennek nem sok esélye van, max. lásd kettes pont, akkor viszont a kollektív szerint 4 havi bér jár nekem és abból húzhatok Spanyolországba.

Hogy mikor dől el? Én nem akarom sürgetni, a fentiek bármelyike megfelelő alternatíva. Új emberekhez tudok alkalmazkodni, új helyhez is, Judós3 az első, aki egy mediterrán városba velem tartana. Csak a bizonytalanaságot tűröm nehezen.

komment

süti beállítások módosítása