HTML

Pfff

2017.09.21. 16:55 :: Tobber

Kéne valahogyan továbbmenni a spanyollal, de közben kimerültem és év végi durva cég káosz közeleg, Judós3 is enyhén szólva sok energiát, figyelmet igényel.

De augusztusban is az ő tanulását/tanítását vettem előre és elhanyagoltam a sajátomat, most már én is megérdemelném.

1. Magántanár - rugalmas tempó és időbeosztás, de hajlamos lennék odázgatni

2. CEU - az első és kedvenc tanárommal, de ő olyan ütemet diktál, hogy heti 2x2 órát nem bírnék este héttől munka után. Ergo két hétköznap 22 h körül érnék haza reggel 7:30-as elindulással, két nap között egy este tanulással menne el, plusz még valamikor, ugye. Hónapokig.

3. A régi intézetem - hétfő+szerda, de öttől, ideális lenne, viszont így is elmenne három estém, ha korábban is érek haza, sem kondi, sem kultúra nem fér bele 3 hétköznap

4. A régi intézetem - 4 óra egyben szombaton. Ez talán a legszimpatikusabb, kérdés, akarok-e egyáltalán továbbhaladni. Aznap mehetnék autóval, nem kéne cipekednem a könyveket reggel-este BKV-n és gyalog. Viszont az egyben négy óra elég hard, illetve volt olyan tanfolyam itt, ami szombati volt és végül megismételtem másik tanárral, mert órákon át csak filmeket nézettek velünk (gyűlölök filmeket nézni és azt otthon ingyen is tudnék, nem kemény hatvanezer+-ért!), a nyelvtant meg feladta leckének, nehogy már tudjunk kérdezni, ha megakadnánk, és szintén tudnám otthonról, megvan a tankönyv, amiből kimásolta. Magyarul be kéne várnom a tanárkiosztást, de akkor lekések a korai fizetés kedvezményről, meg a többi tanfolyamról

5. Nyelvvizsgaelőkészítő tanfolyam - november végén lenne egy nyelvvizsga, amit amúgy sem ártana letenni. Valljuk be őszintén, annak becsületesebben nekihasalnék, teszteket írnék, gyakorolnék

Passz.

Bocs, ha unalmas vagyok.

komment

süti beállítások módosítása