HTML

A változás jó

2017.09.18. 12:51 :: Tobber

Judós3-nak levágták a haját. Igaz, azóta 0-24-ben a tükörben igazgatja.

Más vátozásokért pedig tessék szorítani, holnap derül ki. (Nem, nem vagyok terhes.)

Pénteken Judós3-ra lecsapott az anyukája, egykor mentek rokonlátogatni, aztán fogta és hazavitte magukhoz, meg bevásárolni, meg megetetni, úgyhogy én ötkor otthon malmoztam, végre hamar láthatom, ő meg jóval később érkezett haza.

Legalább kitakarítottam, rendetraktam azt hittem, anyukája felugrik terepszemlézni.

Megnéztük a survivoros elmaradásainkat, hát, eléggé meglepődtünk.

A reggeli edzettje lemondta, úgyhogy végre SEMMI dolgunk nem volt, pakoltunk, mostunk, sétáltunk egy hatalmasat az őszi napsütéses kertvárosban, minden kertet hosszan megcsodálva, rendeltünk pizzát, majd jóllakva a zsírral és fehérliszttel elmentünk a konditerme szülinapi bulijára.

Hát, én aztán tényleg bárkivel azonnal megtalálom a hangot. De ez nagyon nem az én közegem, áááá! Azt sem tudtuk, miben kell menni, csiniben, vagy sportedzéseket fognak tartani. Én egy dobozruha-cicanaci-sneakers-nél maradtam, szépen sminkelve, hajvasalva, biztos, ami biztos.

Ott voltunk két órát, nagyon nem éreztem jól magamat, de mosolyogtam, aztán Judós3-mal és R haverjával átmentünk kutyázni. A terv az volt, hogy romantikus sétálunk a kutyával egy órát, addigra odaérünk a fesztiválra, amit kinéztünk és cimbik is ott lesznek. Aztán a romantikát keresztbevágta R, aki velünkjött, majd eleredt az eső, durván. Visszavittük a kutyát és kocsival mentünk át bulizni egy jóízűt. Gé lelkizős kedvében volt, egy lombok védte padon elsuttogta, hogy állnak I-vel...

Vasárnap a fiú 5-kor kelt, mert filmforgatáson statisztált. Szerintem nagyon menő kosztümös filmben szerepelni, szerinte csak zaj volt és méla unalom, 13 óra alatt négy jelenet. Fel is adta volna, ha nem tart tőlem, hogy nem hozza a pénzt haza. :D

Meglátták a fodrászok hajnalban, megkérdezték, nem bánná-e, ha hajat vágnának, ő meg úgyis játszott a gondolattal.

Szép így is, na.

Utána csatlakozott hozzánk, TCsV-ék új lakását néztük meg a cimbikkel, társasoztunk, dumáltunk, összegyűjtöttük a zenéket O esküvőjére, átbeszéltük, mit táncolunk. Izgi lesz...

komment

süti beállítások módosítása