HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nem prűdnek való vidék

2017.04.23. 15:23 :: Tobber

Nyilván nem bírja a nyitott kapcsolat tudatát, vagy hogy nekem lenne valakim. :D

Ez az ultimátum: ha ezekután ő megcsal, akkor én is.

Ő körbeugrál, de nagyon durván. Beijedt.

Én meg megelégeltem a monogámiát, meg balekségemet és lebeszéltem Hokissal, meg egy bakancslistát teljesítővel is, csak nem nálam.

Így is túl sokat adtam, ha ez volt a hála...

Tegnap remek hokimeccset néztünk, fura volt tévében, kommentárral! Jobb élőben. Vagy csinálni.

Főzött ebédet nekem.

Átjött a legédesebb cimbije, imádom, nagy kedvenc!

Aztán Bével palacsintáztam a belvárosban, majd megnéztük kedvenc magyar kortárs íróm darabját színházban.

Utána irány a külvárosi kocsma, ahol Judós3 cimbijeivel folytattuk a megkezdett iszogatást. A kedvenc rám is nyomult finoman.

És akkor felvetettem Judós3-nak, hogy vegyük be harmadiknak.

Elgondolkozott, a részletekről kérdezett. Még sosem csinált hasonlót. És nagyon vonzó fiatal fiú, szőke, kék szemű. Szép kontraszt a dús, hollófekete hajú Judós3 mellett, huh! Bevallom, nagyon tetszenének. És láthatóan ők is nyitottak rá.

De elvetettük végül, nem is ittam többet, 10 tömény csúszott le az este folyamán így is, bevállalóssá tesz. Még jó, hogy nem vagyok ivós...

Mi hajnalban hazamentünk, a kedvenc cimbi is nálam aludt, megágyaztam a kanapén, reggel esett be berúgva. Megszabadítottam a felsőruházatától, de jókislány maradtam.

Ma meglepi reggelit kaptam fiss péksütivel, virággal, kávéval.

Judós3 ma tanul, én olvasok a napsütötte nappaliban.

Ha nem pihenem ki magamat, kikészülök, a színházban volt pár perc, hogy a levegőtlenségtől ájulásközelben voltam.

Be kéne vezetni a 6-8 óra alvásokat, de a jövő héten lesz 2×2 óra spanyol, rá tanulás, hokinézés, egy színház a régi spanyolos bandával, fogorvos, kondizások, a titkos dolgok, egy buli még hétvége előtt, és havi zárások vannak a cégnél.

Pff.

 

komment

süti beállítások módosítása