HTML

Húsvét

2017.04.17. 17:05 :: Tobber

I szülinapja után elmentek a cimbik. Mire beértem, Judós3 már a hálóban várt meztelenül. Thuglife.

Aztán olvasgattam, megkért, hogy maradjak a hálóban picit. Amikor kimentem, hangulatvilágítás, megterített asztal, pezsgő várt, még a beköltözésére vettem, de böjtölt. Alsóban ÉS nyakkendőben szolgált ki. Éreztem az ünnepélyességet, felvettem a bugyimhoz egy magassarkút.

Hát így élünk mi kettecskén.

Volt még szülőknél bazifinom kaja (a sonkát én szereztem), imádom a húsvéti ételeket, pont amennyire utálom a karácsonyiakat. Este nem mentem bulizni Judós3-mal, legyen csak a fiúkkal.

Ma meg hat autóval indult a nagycsalád Pestről, hogy egy hideg, nem lakott házban gyűljön össze vidéken. Környezetszennyező, időrabló, fárasztó és drága muri.

Szüleim profin kibújtak alóla, inkább Szentendre és birkafesztivál, én meg xarul is voltam, Judós3-mal is inkább vagyok, ajándék jó máskor is, hát visszafordultam a kocsival. Összeszereltük a táblát, bújtunk, eldobtam rokonozni, lemostam a kocsit a menő kézimosóban, ültettem, mostam, pakoltam, tanultam, olvasok, nyugi végre.

 

komment

süti beállítások módosítása