HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hétvége

2017.02.27. 16:08 :: Tobber

Ilyen hétvégét mindenkinek.

Szombaton Béká elslisszolt nélkülem kondizni, így én ágyban olvasgattam motiváció nélkül. Takarítás, teregetés, főzés, magam rendberakása meg a kecóé, aztán estére ígérte magát Judós3, aki egy hét síelés után sietett volna hozzám. Csak épp lerobbant a busz, úgyhogy éjfélkor ért Pestre. Nem tudtam lebeszélni, így áthozatta magát azonnal, hát, nagyon örültünk egymásnak.

Annyira, hogy a délelőtti fánksütés helyett is örültünk.

Majd bevásároltunk a délutáni bulimra, és ha már arrajártunk, beugrottunk valamiért Anyuhoz, úgyhogy bemutattam neki Judós3-t. :D

Judós3 22 éves. Nagyon cukin elvoltak, hehe…

Aztán sütögetés helyett vettünk némi fánkot a boltban, rendeltünk egy pizzát magunknak és visszabújtunk az ágyba.

Kitalálta, hogy ő maradni szeretne, mikor a cimborák átjönnek farsangozni. Kicsit meglepett, de nincs akadálya. Felkészítettem, hogy elég nyílt stílusúak a meleg fiúk és tuti tesznek a szépségére, meg a csodás testére megjegyzéseket, de nem egy görcsölős alkat. :)

Megérkezett mindenki, felvette az extravagáns jelmezét, Judós3 pedig mint jó házigazda kiszolgált mindenkit, ölelgetett engem, haverkodott a hatévessel, akiket úgy hagytam ott, hogy a gyerekek eljátszanak magukban, táplálkozási tanácsokat osztogatott, és nevetve kezelte le a sokadik meleg bókot is, merthogy nyilván nem hagyták nyugton egész este. Később el is kérték tőlem, de nem hiszem, hogy menne. :D Nagyon vicces délután/este volt.

Aztán amint elmentek és bezártam az ajtót, megfordultam, ő már az ágyamban pózolt meztelenül, hogy akkor folytathatjuk… Oké, gondoltam, még belefér, 11 felé várják csak a haverjai az élménybeszámolót. Aztán éjfélkor rászóltam, hogy legalább egy smst eresszen meg, hogy nálam tölti ezt az éjszakát is. :D

Reggel a hetedik után kisimulva sétáltunk be a bkv-hoz.

komment

süti beállítások módosítása