HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Pihi

2016.10.30. 15:48 :: Tobber

Kényszerítettem magamat a pihenésre. Jólesik.

Nem edzek, nem tanulok.

Főztem, sütöttem itthoni maradékokból. Takarítottam, pakoltam, égőket cseréltem, ágyat húztam. Horgoltam, lassan befejezem a kendőmet, hónapok óta nem volt rá időm és már vár két másik gombolyag csodás angóra. Keresem a hozzá illő mintát. És adventi dekornak is horgolást szeretnék, ujjgyakorlat. És egy babacipőt, pár hét múlva születik a pici ott, ahol tavaly esküvői tanuskodtam.

Hajpakolásokat próbálok, a sport miatt sokat hordom copfban, sokat mosom, szalma volt.

Kávézom és diétás sajtosozom kicsit ledőlve, valami sorozatot nézek, befejezem a horgolást, aztán jön A Test Aki éjszakára.

Meg tudnám szokni.

 

komment

süti beállítások módosítása