HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Ezo

2022.02.03. 17:16 :: Tobber

A nap, amikor a téged évekig bántalmazó fiatalkori élettársad életvezetési spirituális tanfolyamának hirdetése szembejön veled.

Azóta bántott mást, elhagyta a kisgyerekét és nem is érdekli, boldogtalan, élt világtól elzárva, majd újra keresi a helyét közösségben, drogozott, én azóta csak részegen (mármint ő) találkoztam vele. Anyáink jóban maradtak, onnan az infók. Egyszer összefutottam az anyjával, úgy kezdte, hogy Tobber, kiborulok, a fiam őrült, jaaa, te aztán tudod…

Egyetlen spiri haverunk csak a saját életét éli önmagát (számunkra) ijesztő boldogtalanságba hajszolva.

Anno egy álszent ezotanácsadó ismerősünk (közösségi oldalon = Boldog Család) férjét nem lehetett levakarni, miközben még szeretőt is tartott (amivel semmi gond nincs, ha nekik rendben van és nem ítél el beképzelten másokat, amire hajlamos volt). Most meg Szabó Péter járatta le magát a Partizánban.

Elképesztően bugyuta ember, kellett nekem végignézni... Megyek, keresek valami köldöknézős alterelőadást online. (Azokat tényleg szeretem.)

 

komment

süti beállítások módosítása