HTML

Téli kaland öregeknek

2021.01.09. 17:34 :: Tobber

Alapból vaksi vagyok. A korral romlik.

Mint a bőr feszessége, dehát mire való a nagy Foreo leárazás, ha nem az elkeseredett szürkülő bőrű középkorúaknak (Kócos szerint milf, de ugye ez nem állja meg a helyét).

App feltelepít, bőrértékek megállapít, bluetooth kapcsolat él.

A kütyüt viszont az appról kell indítani, drága fiatal fejlesztő anyukátok.

Két megoldás.

Egyik kézben a Foreo bevetésre készen, másikban a mobil az orromhoz tolva, hunyorogva lássam, mire kattintok.

Vagy lerakott mobil, de fenthagyott szemüveg, amit felcsapok a hajamba, amint elindítottam az appból az arctisztítót...

Még dolgozom a kevésbé szánalmas megoldáson.

Ma hétágra sütött a nap, plusz két fok, a néniket kiteszik ilyenkor a teraszra D-vitaminért, hát felvettem a zöldségesnő trendi tchibo pufidzsekit meg az übermenő übermeleg jóbarátokos mamuszomat és egy órát kint napoztam kapucniban.

A tudatos bőrápolásnak adtam egy kihívást.

 

komment

süti beállítások módosítása