HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Örömködés

2020.08.20. 12:40 :: Tobber

Na jó, örömködöm is.

Tegnap Kócos elvitt a sportcimborái divatos bárjába valami elegánsabb eseményre.

Értemjött, körbeugrált, istenit ettünk (i love disznóhús, csak bizarr a zsidónegyed közepén, és még azt a mikvét sem találtam meg, amire határozottan emlékeztem, hogy ott van), aztán ölelkezve sétáltunk a hűs nyári estében és sztoriztam a kilencvenes évek lepukkant belvárosáról neki*, ahhoz képest a bulinegyed most csoda csillogás.

Kócos is aranyos volt, a haverjai is kedvesen fogadtak, de hagytak minket romantikázni is, én meg nem tudtam eldönteni, csinos voltam-e, de Kócos láthatóan gizdult velem, szóval talán mégis...

Rég voltam nem cimbi emberek közt, na. :D

*Az életben nem gondoltam volna, hogy amit 1990-ben tinifejjel undorítónak, lepukkantnak és mocskosnak láttam, azt harminc évvel később nosztalgiával fogom mesélni egy akkor még meg sem született pasikának. Rém fura.

komment

süti beállítások módosítása