HTML

Néha irodában

2020.07.01. 14:04 :: Tobber

Kiadtak egy utasítást, ami mondjuk rám nem vonatkozik (nem vagyok a szervezet tagja), heti két nap kell nyár végéig bentről dolgozni.

Oké, akkor én is, becsületből.

Tegnap bementem, mert főnök is, rákérdeztem: döntsem el én, hogyan akarok bejárni, ő nem igényli.

Ma a főnököm parancsára visszavonták a fenti utasítást is, nem kötelező bejárni.

---

A reggeli dugót elkerülendő 5:40-kor keltem, néha ilyenkor fekszem. Korán 30 perc kocsival beérni, pedig a kerületem már beállt.

Öröm volt látni néhány arcot, talán 30% dolgozik bentről, azok sem bandáznak.

Mintha csak egy hétvégét hagytunk volna ki, annyir természetes minden.

Nem tudtam lelépni időben, így ötkor indultam, ami a totál csúcsidőszak a belvárosban. Elmentem a kiszemelt parkolóudvarig (1 500 ft/fél nap), beszéltem a portásbácsival, elmagyarázta az automatát, aztán a Dózsára kiforduláshoz nem működtek a lámpák, utána totál beállt a forgalom, ÍGY 30 perc alatt értem haza. Légkondiban, telefonálgatva, nem vállon cipelve a gépettöltőtiratokat, nem maszkban, aggódva.

Azóta találtam egy még olcsóbb (napi 1 000 ft-os) udvart a neten.

Heti egy-két bejárásig még benzinnel együtt is olcsóbb, mint a tömegközlekedés.

40+ éve békávézóként, meg Budapest-szerelmesként tombol a lelkiismeretfurdalásom.

Legyünk túl a járványveszélyesn és átgondolom a bejárást, egyelőre úgysem kell.

komment

süti beállítások módosítása