HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Fáj a fejem

2020.03.11. 15:59 :: Tobber

És akkor színház után nem tudtam aludni. Aztán hétfőn kvíz után értem későn és még hajatmostam, stb., alig aludtam és szétment a fejem. Aztán ma éjjel megjött, úgyhogy hajnaltól a mosdóban ültem ájulásszélen görcsölve.

Végtelenül fáradt vagyok és nem fog az agyam tanulni munka után.

És akkor a kihirdetett vészhelyzet kontra csak az áprilisi programjaim. Jórészük kifizetve, belehúztam, ha már utazgatni nem tudtam tavasszal. Megszakad a szívem, hogy nem jutok el ezekre:

Kvíz

Ásványbörze keresztgyerekkel

Három veszettjó színház

Az áprilisi négy napos vidéki elvonulásunk a csajokkal

Gellért Hotelt bemutató séta

MüPa koncert

Kérdéses a nyelvtanfolyam (remélem, szombaton a vizsgát még megtartják!!)

Miközben napi négyszer szállok metróra csúcsidőszakban és egy 800 fős irodaházban dolgozunk közös szellőztetőrendszerben forgatott vírusokkal.

Ennek így, iskolabezárások és home office karanténok nélkül totál nincs értelme.

 

komment

süti beállítások módosítása