HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Énidő

2019.10.30. 16:14 :: Tobber

Annyi énidőt szánok a hobbikra és kultúrára, hogy a befordulós énidőm elmarad. :D

Elhatároztam, hogy a workshopunk után pár hétig nyugi. A város úgyis őrület lesz, a környékem három fő bevásárlóközponttal két hónapon keresztül alkalmatlan közlekedésre. Én meg kialvatlan vagyok, sosem készülök a karácsonyra, dekorálni meg a macska miatt nem fogok, és le vagyok maradva vagy tíz könyvvel és két hónap Forbes-szal.

És három új kreatív hobbit is kitaláltam, nézegetem a metrón az oktatóvideókat, tudok mindent, csak lenne rájuk időm.

És akkor szembejön egy új tanfolyam, amire be KELLETT jelentkezzek még novemberre, szóval ez nem jött össze!

:D

Felment talán, hogy az egyik új hobbihoz kapcsolódik.

Na mindegy, ma iszunk, búcsúzunk, aztán a tervezett éjjeli tánc helyett szépen bedőlök az ágyba, a holnapot meg kihúzom valahogyan. Megpróbálok maximum 5-6 feladatot meghagyni jövő hétre, mindent be kellene fejeznem ezerrel. Olyan tempóban ömlenek be az új feladatok, nem fogom másképp bírni.

komment

süti beállítások módosítása