HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Tyű hétvége

2019.07.08. 13:26 :: Tobber

Hát ez a hétvége tökéletes volt.

Pénteken még a PMS lendületével ráfeküdtem a takarításra (nem tudom, mi marad majd a taktónéninek :D), csillog a kecó. Aztán elvittem este az autót lemosni, annyira benne voltam a suvickolásban. Még játszottam egyet a ház kinti-benti cicájával, később hallottam, hogy valakivel bunyózott az udvaron. Aztán láttunk Kócossal egy darabokra elütött cicát 100 méterre és a színeik egyeztek, nagyon remélem, hogy nem ő volt az!!!!!!!! :'(

Szombaton átjött látogatóba a lány, aki anno gondozta a kóborkákat faluvégen, és még a cicámat is látta megszületni.

Szerintünk a macska nem ismerte fel egy évvel később, de kedves volt a maga Maugli módján. A lány meg pláne, több mint három órát csacsogtunk az irodalomról, írókról, feminizmusról, kávéról, ő sem akar gyereket, ő is ugyanúgy látja a 40-50-es anyjukba szerelmes pasikat, hehehe. És tök mutatós lány, nagyon.

Aztán átjött estére Kócos és übercuki volt, masszírozott és körbeugrált és reggel ágyba hozta a kávét majd reggelit sütött, majd elrohantunk repülőmúzeumot nézni és sétarepülni Budapest fölött egy retro géppel.

Hát ez valami csoda, imádtam! A város is gyönyörű, a gép is izgalmas, picike, öreg, de felújított szépség. Kócos repülős családból származik, de még ő is izgult.

Aztán valami fesztiválba botlottunk, ahonnan hazavittünk két hatalmas kézműves hamburgert, összebújtunk, ettünk egy nagyot, aztán estefelé beájultam órákra.

Mától visszatér a főnököm a szabiról, de valahogyan nem az igazi a benti lét. Jobban szeretek pörögni. Igaz, az új monstre projekt szeptemberre várható, szóval nem baj, ha rápihenünk.

komment

süti beállítások módosítása