HTML

Nyüzsi

2019.06.14. 15:41 :: Tobber

(Nyugi, a cégnél van vagy tíz magassarkúm, blézerem, stb.)

Tegnap megint a Katonában voltunk, nagyon nem szórakoztatott, pedig semmi rosszat nem tudok mondani a rendezésre, a színészekre pláne nem, csak hogy unalmas. :D

Előtte összefutottunk Tével, Pével, szintén ide jöttek (kicsi a világ), majd fél órát csúszott a kezdés, szóval a legnagyobb hőségben hesszöltünk kint az utcán a tömeggel, hurrá.

Utána próbáltam sugallni Bének, hogy nem akarunk velük tartani iszogatni (megértette), mert ott nem mindenki lesz szimpi, inkább megnéztünk egy épületfelújítást, majd taxiba ültem, felhívtam Anyut csacsogni.

...aki meséli, hogy épp kisült a sajtos sütije. Odaszóltam a taxisnak, hogy jobb helyett balra kanyarodjon a házuk elé! Anyu kihozott egy kis dobozzal. Ha már ott gőzölgött, megkínáltam a taxist is, örömmel elfogadta. :D

Otthon a macsek a hőguta szélén lehet, amikor lehet, hűtöm, meg hektoliter ivóvíz van mindenfelé, meg bevizezett párna a kádban, ahová bemenekülhet lehűlni, redőnyök lent, este meg kimegyünk a teraszra hűlni. Tegnap este tízkor volt 30 fok, szóval nem fagytunk szét.

Az előbb leugrottam az iroda alatti törzshelyre kávézni egy exkollégával, aki már a konkurenciánál húzza a szekeret. Jó volt látni, hiányzik. Nomeg ezer pletykát hozott az iparágból, a legpletyósabb pasi evör. :D

Ma még elugrom egy táncbemutatóra, majd este átjön Kócos, állítólag jégkrémet eszünk egymás testéről, hogy lehűljünk. Szerintem nem fogjuk elérni a célt, de jó lesz...

Reggel átmegyünk TCsV-hez és leugrunk a tóra strandolni édeshármasban (35 fokot mondanak, szép!).

Éééés marad egy napom semmit sem csinálni. Igaz, a katlan lakásban nem maradhatok (sürgősségi felárral kb. két hét az új légkondi beszerelése), szóval elmegyek szemüveget venni, vagy valami értelmeset csinálni, esetleg az új francia bruncholóhelyen (légkondis :D) quiche lorrainet zabálok olvasgatok, millió olvasnivalóm felgyűlt.

Ígértek esőt, imádná az allergiám végre!

Jövő hét pihenés, apu szülinapja, kondik, mert a héten nem tartom a három alkalmat, nomeg bunkó volt az edzőcsaj, ugye (amit elkottyintottam annak a kollégának, aki hozzá jár, remélem, visszajut), szóval lehet, hogy keresek mást a régi termemben (amit sokkal jobban szerettem, csak épp mindig tömegnyomor van), ott edz egy szimpi edzőnő, kedveltem.

komment

süti beállítások módosítása