HTML

Hétvége

2019.04.23. 15:38 :: Tobber

Ipari mennyiségű gyulladáscsökkentőn, izomlazítón, menzeszgörcsoldón és allergiagyógyszeren töltöttem a négy napos húsvétot. Már jobb. Meg leugrottam kemény habszivacs párnát venni, mert bejelentkeztem néhány tmj disorder csoportba, és azt javasolják állkapocsgyulladásra, hogy ne az állkapcsomon aludjak valami támassza meg a nyakamat.

Nomeg a nyugtatót, merthogy a csikorgatást a stressz hozza elő.

Hát ja.

A cicából kikeféltem még egy cicányi gyapjút, úgyhogy összement vékonyra, pedig állandóan enne.

Kócos cuki, mint mindig, most együtt készítettük a reggelit az összebújós alvás után.

A szüleim meg finoman főzik a füstölt husikat, Anyu kaszinótojása (majonéz helyett tejföllel) verhetetlen, hagyma, torma, minden, amivel én életem végéig ellennék.

Aztán el kellett vinnem őket egy közeli fenszi kávézóba, ahol hallgathattam, hogy miért vagyok buta macskát tartani. És mivel még mindig nem tudom, mik az ellenérvek (max. a toxoplazmózis, de nem akarok gyereket), rákérdeztem. Hát, semmit nem tudott apám mondani, csak hogy mi van, ha elutazom (kb. tíz embert tudnék rávenni, hogy etesse).

De szerinte egyébként is baromság.

És hogy ugye csak Bé-t utánzom.

Őőőőő.

Bének nincsen macskája.

Úgy tizenöt éve volt egy csincsillája. Egyébként egyetlen barátomnak sincsen, ja de, Tééknek.

És nem utánzok senkit, 42 évesen egészen komoly döntéseket is meg bírok egyedül hozni, hogy mi a jó nekem.

Jó.

De azon is felkapta a vizet, hogy az egy hetes (penészes) kenyeret kidobom. Fél kilót veszek, mert annyi a minimum és ez sem fogy el egy hét alatt, ő meg naponta 3/4 kilóval(!!!) megeszik (inzulinos!!!), de BEZZEG ő sosem dobna ki kenyeret, mert jó az pirítósnak, meg prézlinek. Ja, másnapra alig hagy kenyeret, abból lehet. A penészes barna-magosból meg nem.

Dehát az ilyen irtó fontos témákban is éreztetnie kell a felsőbbrendűségét.

(Őszintén? Faszom.)

Kérésére elmentünk a virágos felé, ahol hangosan fikázta, hogy drága a csodás muskátli 590-ért (nem palánta, fél bokor), úgyhogy magamnak vettem csak növényt, szigorúan ráguglizva, mi nem mérgező a macseknak.

Ma hulla vagyok, smink nélkül jöttem dolgozni, és még így sem állítanak meg annyian, hogy xarul nézek ki, mint amikor szép sminkhez véletlenül nude rúzst teszek fel. Akkor aggódva firtatják, mennyire nagy a baj. :D

Ma körbevezetjük az új közös képviselő jelöltet, izgulok. Ha jól sikerül, besétálok utána egy szép vintage pink rúzsért fájdalomdíjul.

komment

süti beállítások módosítása