HTML

Grr

2019.02.19. 17:25 :: Tobber

Tudom, hogy ajándék lónak, de minden huszadik bejegyzésem elveszik itt.

Este anyáztam az okmányirodára. Mármint szupersokat fejlődtek, a legtöbb ügyintéző normális (és már ezt is ki kell emelni sajna), de ha megkérdem, hogy a 10+ éves webkamerával(!) felülről ledsorral világított sötét lukban készült ijesztő fotóm helyett kérhetek-e egy másikat (egy kattintás), mégis tíz évig ez virít egy hivatalos okmányomon, akkor ne azt válaszolja, hogy nem, próbáljam elfogadni magamat. (Sic!)

A bicska kinyílt a zsebemben, hogy akkor kérek máshová időpontot, de befogtam, mert lúzer vagyok mert nyomorék kis élete és munkája lehet, ha így viselkedik idegenekkel. Legyen boldog a beszólogatásával.

---

Összeszedtük kicsiny csapatommal: 250+ feladatunkat gyűjtöttük táblázatba. Kétszázötven.

Ezeket kell csoportosítani, dolgozni rajtuk első körben.

---

A vezetők változásáról többet tudok szinte mindenkinél, hirtelen megélénkült az érdeklődés körülöttem. :D

---

Van egy alkalmazás, a Yazio, amin vezethető a napi étkezés, vízivás, sportolás, kiszámolja a tápértékeket, meg sok érdekeset.

A szénhidrátbevitellel nagyon jó vagyok, a fehérje csúszik el a zsír arányára. Ez van. Zsírfüggő vagyok.

komment

süti beállítások módosítása