HTML

Ma

2018.12.13. 14:06 :: Tobber

Felkeltem egy hét fekvés után, bejöttem taxival dolgozni. Be kellett, irtó sok munka van, nem vár meg a cég.

Hangom nincsen, suttogok, erre mindenki suttogva válaszol. Próbáljátok ki, rém vicces. :D

Ami kevésbé, hogy nagyon köhögök, távol állok mindenkitől, meeting ma pont nincsen, folyamat kezetmosok, illetve megy a hasam, hát az nem poén.

Rohangáltam, intézkedtem, erre érzem, hogy el fogok ájulni.

De nagyon.

Elfelejtettem enni.

Annyira nincsen étvágyam, annyira összement a gyomrom, nem tűnt fel. Az elmúlt napokban egy nagy doboz Stickletti és számolatlan facsart narancs/mandarin volt minden, ami bennem maradt.

Ma délutánig két darab mandarin.

Erre szól a főnököm, maradt náluk saláta, szendvics, egyek. A salátába beleettem, a szendvicsből elég volt egy harapás, nem bírok többet letolni. Szal most szédülök és nem bírok enni, dühítő!

Na megyek, mert még a nyakamba kaptam egy nem kis feladatot, sőt, nagyon nagyot. Ha ma lepörgetem a határidőket, marad KETTŐ napom befejezni!

Őrület!

Összeesek.

komment

süti beállítások módosítása