HTML

Így

2018.12.12. 17:47 :: Tobber

Így hogy táppénzen, folyamatos paracetamol mellett sem teljesen lenyomott lázzal, csatak izzadtan és félájultan szétdolgozom magamat az ágyamból, mert zárunk, így sikerült annak az egysejtű IT-nknak a MAI, globális nagymulti éves zárásának egyik napjára időzíteni az új VPN-ek telepítését! Az átmeneti időszakban a rendszerek nem elérhetőek.

Ezek agyhalottak!!!!!!!!!

De tényleg, lezár szépen az SAP két nap múlva, mindenki lazul az adminisztrációval két hétig, miért nem akkor, fszok?

Na jó, megfulladtam, de este óta 38 alatt tudom tartani a lázamat gyógyszerrel. Gyenge vagyok, de taxival bemegyek, a holnapot, meg a már lazább pénteket és szombatot ledolgozom, ha addig élek is.

Néha van olyan érzésem, hogy addig élek. Csak fekszem és vacogok és nagyon letepert ez az egy hét vírus!

Nincs magánéletem, senkinek nem is merek ígérni, közben O babája megszületett és még egy szép levelet sem fogalmaztam, a barátaim és a fiúk meg meglepő, de hiányolnak.

Szabi alatt kizárólag a fontos dolgokra szánok időt, ki kell kapcsolódjak, mert a szervezetem kikapcsol engem.

Na megyek vissza dolgozni.

komment

süti beállítások módosítása