HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Burzsuj

2018.11.22. 15:59 :: Tobber

De burzsuj, aki nagyvonalúan lenézi a kuponos-black fridayező embereket! :(

Ha neten rendelem holnap, 11 000 Ft-tal olcsóbb a tanfolyamom. És ez csak egy. A bakancson 9 000 Ft-ot spóroltam.

Cipő kell, tanfolyam kell. Asszem. Nem mindegy, mikor klikkelek?

Vissza kell spórolnom az egészségügyi dolgozók támogatására szánt vagyont.

Na de csak annyit akartam mesélni, hogy a kuponos rendelésem akkor érkezett, amikor épp volt időnk leszaladni két valami közt a tömött menzára. A biztonságis srác meg nem akarta elengedni a futárt, csakmert nem ért el. A sokszáz fős irodaházban emlékezett, hogy elmentem előtte az étterem felé (és tudta a nevemet!), utánamjött, átverekedte magát vagy harminc emberen, hogy menjek gyorsan. Kolleginára hagytam az ételvásárlást, szegény öt embernyi kajával cipekedett fel, annyira bíztuk rá, én meg kijöttem a csomagért.

Hát nem kedves a bizti sráctól? :) Kap majd egy csokit.

 

komment

süti beállítások módosítása