HTML

Morzsák

2018.11.21. 15:12 :: Tobber

Öt hónapja vagyok macskás vénkisasszony.

A macskám öt hónapja gazdis egy év kóborlós kolóniás élet után.

Összeszoktunk.

Ő egy hálás kis tündér lett, én meg imádom. Ahogy a cimborák mondták, lennék Tobbernél macska. :D

Tegnap kedvenc nagynénivel telefonálgattam, kérte, hogy simogassam meg helyette is, felröhögtem. Épp azt csináltam, az ölemben kucorgott.

Száz éves nagyim kér tanácsokat, milyen sűrűn etetem, hagyok-e kint tápot nassolni neki. Ja, kicsit utánaolvastam. Mindenki mást mond.

---

Nekem az a bajom a plus size modellek egy részével, hogy bár imádom a formáikat, de egy Victoria's secret modell agyonpózol, a legjobb formáját mutatja, has be, csípő elfordít, popó ki, térd enyhén hajlít, cici feltol, stbstb. A duci csajok meg odaállnak premier plánban, oszt' nesztek.

Talán kezd változni a szitu. Ezért szeretem én Ashley Grahamet, de nagyon.

---

Hétfőn még sálban dolgoztam, hogy takarjam a hegemet, meg kialvatlan lehettem, mert az igazgatóm annyira aggódott, hogy xarul nézek ki, hogy megkínált a saját teájából. :D Szóval tegnaptól megint sminkelek becsülettel. -> 2 ember vette észre a sminket (úgy ötvennel beszéltem aznap). 2 ember szerint ma szép vagyok. 1 ember szerint melegem van, piros az arcom (pirosítómennyiség újragondolása!). 1 ember megjegyezte, hogy jól áll a felsőm színe (nem, sminkeltem). Csiniújkolléga megjegyezte, hogy csinos így az arcom, a hajamra tippelt. 1 ember látta a változást, de nem tudja, mi az. Tényleg fontos beszédtémáink vannak itt. :D

De legalább a főnököm azóta nem aggódik.

És kaptam egy tábla csokit így, hogy nem ehetek finomított cukrokat. Nem tudok annak a pasasnak a csokijával bókjaival mit kezdeni.

---

Beugrott hozzám exNagyfőnök is smalltalkolni tíz percre, jaj, de fura, hogy ekkora nagyember lett!

---

Végre megérkeztek a mesterkurzus alapanyagai, elugrom a boltba munka után, meg két kg csirkemell tuti kell, nézni kellene valami felsőt a karibulira, amíg el nem kapkodják, kell készpénz, mert jön a -30%-os bakancsom, amit az el-elakadozó metrón megvettem mérgemben, amint megláttam, hogy pereg a fesék a régi nemtamaris bakancsomról, és kell új elem a mérlegembe, mert túl sokat mér mert két perc eltéréssel fél kilóval többet/kevesebbet mutat. Meg műkörmözni kell.

Vénkisasszony élet.

komment

süti beállítások módosítása