HTML

Time management

2018.09.25. 14:26 :: Tobber

Szerintem egészen jó vagyok időgazdálkodásban, de valahogyan nem fér be minden, amit szeretnék.

Egy kicsi ez, egy kicsi az, nem tudom átélni a flowt, vagy hogyan mondják trendien, hogy belemerülök. Bével beszélgettünk, hogy elveszőben van gyerekkorunk elmélyült, belefeledkezős olvasása, nekem ez szinte teljesen eltűnt. Várták a kis könyvecskéim, hogy olvassak, de 2-3 órára nem kezdek bele. Féligkész ékszerek, végig nem vitt edzéstervek, félbemaradt levelezések, megrekedt spanyoltanulás, elsinkófált kötelezettségek.

Valamit át kéne szervezni, mert ezt így nem élvezem.

Tegnap kvíz (azt nyilván élveztem), ma munka után asztalos, éjjel visszatér egy régi szerető (akit nem tudom, hogyan hívtam itt, de odavoltam a szépségéért), fáj a hasam napok óta, Anyukám csak a cica hogylétéről érdeklődik, felőlem semmit, az orvosokat, műtét előtti vizsgálatokat nyomatnom kéne, kialvatlan vagyok és olyan céltalanul morzsolódnak az órák/napok.

A cégünk létszámát 20%-kal csökkentik, bőven háromjegyű szám. Az egyik közvetlen kollégám ma felmondott.

Kezdődik.

komment

süti beállítások módosítása