HTML

2018.05.30. 16:51 :: Tobber

Amikor Lou Reed énekel, és pontosan átérzed, nem sok kell a boldogsághoz.

Szülinap, persze apám az egyetlen gyerekét nem köszönti fel (igen, tudja, Anyut ő szállította hozzám a meglepi héliumos Happy birthday lufival), meg Judós3, akitől nem is vártam. Bár az edzőjétől sem és ő felköszöntött. :D

Jó, a facebooknak köszönhetek kb. 150 üzenőfali és csetköszöntést, de sokan írtak-hívtak távol a közösségi oldalaktól. Millió kedves mondat, figyelmesség.*
Kb. egy tucat exszerető visszatérne, ha már úgyis írt, de annyira gagyi stílusban, hogy összeszedtem worst-off-ba Kócosnak, hogyan próbálnak meggyőzni (nem). :D

Hétfő este jött Kócos(24), konkrétan átsz.xeltünk a szülinapomba, csak 4,5 órát aludtunk. Leszakad a derekam, de megérte...

Reggelire sütött nekem bacont, tojást, dekorálta színesre. Illatok, hajnali fények, csodás kreol, izmos test.

Annyira cuki.

Kaptam a kollégáktól sok-sok apróságot, virágokat, csokikat, gyümölcsöket, bort.

Munka után elfutottam a kész útlevélért, aztán Bét bevártam egy bimm-bammozó fali óra alatt, úgyhogy pontban félkor szívbajt kaptam.

És kaptam házi szederszörpöt, száraz fehér bort, halat kenyérrel vacsorára. Tiszta bibliai idők. <3

És jegyet egy színházi felolvasóestre régi kedvenc és teljesen mellőzött színészünkkel.

Szórakoztató este.

(Reggel rinyált Szomi szomszédom a tökös ötvenes szomszéd csajra, már nem hagyja nyomulni. A szomszédcsaj tegnap a színházban ott volt a már többször látott harminckörüli csini pasival. Hamar választ kaptam.)

Hazataxiztam, kivilágított csodás Budapest, Dunán szentjánosbogarak a kishajók.

A nappali közepén várt a felfújt lufi Anyutól.

Végre egy kicsit rend van, a kanapén törökülésben élveztem, milyen szépen formálom a kis lakást.

Holnapig lesz rend, akkor mindent(!) kiborítok a 8 beépített szekrényből, amiből semmit(!) nem veszek elő évekig, könyvespolcokat, konyhaszekrényeket kiürítem és szívfájdalom nélkül szelektálok.

Egy nagy kupac lesz a kecó közepén, pénteken felmehetnek a nagynénik válogatni maguknak, Nagyikának (ha bárkit érdekel, jöhet!), a többit levitetem Okossráccal szombat reggel a csomagtartómba és átviszem az első jótékonysági boltba.

Jobb így.

Ma a főnököm filozofált, majd a végén megállapította, hogy a legfontosabb, hogy élvezzük az életet.

Ráröhögtem: Ezt nekem mondod? :D

Olyan jó lenne az egészet ennyire élvezni fránya mélypontok nélkül.

*Ilyeneken hatódtam meg különösen nagyon:
O: Maradj ilyen életvidám, kreatív, okos sokáig, így szeretünk! O & Cs

-

R: Reggel arra ébredtem, hogy ez a nap egy szép nap lesz. Hm. De mitől? Miben lesz más ez a nap, mint a többi?
Reggeli program ugyanaz, csak valahogy ma könnyebb minden. A gyerekek szót fogadnak. – Gyanús-
Munkahely, kedves emberek, valahogy ma mindenki boldogabb… Fura.
És csippan a telefonom, feloldom, kidobja : Ma van Tobber születésnapja.  …………………ÉS IGEN? MEGVAN. …………………..
A pozitív, erős személyiséged idáig elér és boldogságot vált ki az emberekből.
Örülök, hogy ismerhetlek.
Kedves Tobber:
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK 
… és még csak reggel van :) (asszem veszek lottót)

komment

süti beállítások módosítása