HTML

Hmmm

2018.03.27. 14:35 :: Tobber

Megvettem az ásványokat a keresztfiamnak, nagyon rákattant a témára. Készítek valami húsvéti csomagolást hozzá, talán két tojás alakú karton közé ragasztom és felakasztom a kertjükbe.

Ugyanígy a tesója ajándékkártyáját.

A két kicsinek nem tudok mit adni... :/

Az anyai oldali egyik nagynéném csak miattam készít sült tarját. Azaz a többieknek nem készít, nekem elcsomagolja. :D

Tegnap este vettem egy mély levegőt és Judós3 különrakott cuccait lenejlonoztam, hogy kevés helyet foglaljon, betettem két óriási IKEÁ-s nagyszatyorba és levittem a pincébe. Meglepően sok cuccot hagyott nálam!

Majd anyunak fizetek egy taxit, hogy valamelyik reggel dobja el a srác konditermébe, ahol esténként (tessék-lássék) dolgozgat. A recepciós lányok ismerik, meg én is ráírok.

Végigbőgtem az estét, amíg elcsomagoltam a kis kedvenc dolgait, az apró alsóit, a szakítás után megérkezett ajándék zsebóráját (nem is tud róla), a felsőt, amit neki vettem Horvátországban, szivart, amit azért vettem, hogy meglepem majd valamikor.

Áh, a szívem szakad meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem tudtam, hogy ennyire tudok szeretni.
:'(

komment

süti beállítások módosítása