HTML

Fáj a derekam

2018.01.29. 15:02 :: Tobber

...avagy negyven után ne izéljük hatszor, 24 órán belül.

Casting időszak van, és itt jegyezném meg, hogy mennyire sajnálom a tinderező pasikat, még a jobbképűeknek is kevesebb a találata egy hét alatt, mint nekem egy átlag szombaton. Pénteken randiztam egy fiúval, nem lesz állandó része az életemnek, másnap Hokis jött órákra, magától elkezdte ecsetelni, hogy egy edző fő feladata a saját marketingelése, mert úgy jönnek csak az edzettek (lásd még: idióta Judós3), aztán találkoztam még egy testnevelési egyetemistával, csak mert aki oda jár, automatikus jobbrahúzás (tipp a nem odajáró pasiknak: kamuzzatok), aztán szimpatikus is volt, meg ragaszkodós, hát legyen. Én ilyen csodaszép testet talán csak Judós3-nál láttam, sőt, a TE-s srácé szebb is talán, meg jobban is őőő használja és a bőre egy babáé. <3

Aztán kondiztam Békával, akitől a legjobb névnapi ajándékot kaptam, meg megmutatta, hogyan aláz le kiöregedett csipendél fiúkat.

Ne legyetek rosszban vele, csak mondom.

Miután alaposan kimazsoláztam a mezőnyt, már csak egy judós pasika maradt, aki most edzőtáborozik, aztán meglátjuk. Hát, gyönyörű, meg a sportág is kedvenc...

---

Feltettem egy zárt csoportba a pénztortát, amit egy esküvőre készítettem, azonnal 500 lájknál tart és kaptam privátban egy felkérést, hogy jó pénzért készítsek ilyet nekik is. Nincs az a pénz, hogy én otthon nem saját örömömre kreatívkodjak. Mondjuk időm semmi.

A cégnél totális stressz, meg zsizsegő-nyalizó helyezkedés, már engem is próbáltak belerángatni, leállítottam. Jaj, ne dolgozzatok nagymultinál, ha rosszak az idegeitek (sztem az enyém nagyon jól bírja). Igaz, luxus csoda irodaház, pöpec üdülők, fixen hatodikán fizu, teljesítménybérezés, teljes bejelentés, közösségi izék, ami néha elég fárasztó.

De komoly teljesítménycélokat állítanak fel, amiket nehéz elérni és tőle függ a fizu/prémium egy része, néha jóval több a meló, mint belefér kétszerennyi időbe is és persze teljesen hektikusan és mindent azonnal, most épp két vezető üzengetett egymásnak velem, úgyhogy már megemeltem mindig asszertív hangomat, hogy hívják fel egymást és döntsenek kettesben, mindig van egy rosszindulatú ember, főleg új főnök érkeztével nyomulnak, totális a káosz néha feladatok-felelősség-miholvan témában, ma egy nyomtatóra(!) küldtem levelet, hogy aki olvassa, hívjon már fel, mert egy kollégámnál van a nyomtatója tonere. Egy másik cégünktől csörgött rám valaki. Egy másik cégünktől, Veszprémből. IT a topon, ma is.

De a banda legalább topértelmiség, meg csinosak-illatosak*, a legújabb kütyükön és programokon dolgozunk (amiket az IT képtelen szinkronizálni, lásd lejjebb), rendelhetek szép tollakat magamnak, meg csillogó füzeteket, ami máshol nem alap...

*Idén kb. 120 000 Ft-ot akarok spórolni fodrászon, pl. a hosszú haj vágása majdnem 20 000 Ft volt egy nem szépen vágó fodrásznál, melír (néha foltosan) dettó, a tőfestésre 3-4 hetente 4 000 Ft-ot otthagytam plusz a festék, úgyhogy szépen leléptem tőle (van nagy sopánkodás, meg kolléganőimmel üzengetés, hogy majd vár), dehát mocsok drágán nem túl jó szolgáltatásért bosszantó. És adót sem fizet, ám luxusköltései vannak, cseszi a csőrömet. Mindegy, az én cafeteriámból bőven jut az államnak, kiszámoltam. :/
Naszóval tegnap öt youtube videó átnézése után szépen megigazítottam a hajamat magamnak, nem egy agysebészet. Magamnak festem, sima barnára. Tök szép. Mehetek nyaralni. Vagy spórolhatok inkább.

komment

süti beállítások módosítása