HTML

Tndr rémálmok

2018.01.14. 01:48 :: Tobber

Aki még nem ismerné az oldalt: tinder nightmares.

Erősen hezitálok egy magyar indításán (bár számos angol, spanyol nyelvű baromság is előkerül).

Most trollkodós kedvemben vagyok. Megtalált elitegyetem (nekem is van onnan papírom) arrogáns fiatalja, aki egy tanácsadó cégnél gyakornok lehet 21 évesen, de úgy adta elő magát kb., mintha övé lenne.

Írta, hogy komoly témákról szeret vitázni. Felvetettem hát Hegelt, de mint kiderült, egyetlen filozófust sem ismer.

Felvetettem, hogy ők ránk is erőszakolják a trendi módszertant, amit mi, a fogadó fél komolytalannak tart és köznevetség tárgyai.

Belementünk, de annyira röhejes volt, mennyire beképzelt és tudálékos, hogy direkt provokáltam, majd általa gondolom szarkasztikus, ám inkább rém humortalan megjegyzése után elbúcsúztam és szétváltam.

Remélem, a cégnél nem futok bele! :D

 

komment

süti beállítások módosítása