HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Gaz csábító

2017.03.17. 21:40 :: Tobber

Szerdán korábbra tetettem a reggeli kondizást, hogy maradjon egész napunk kitakarítani Judós3 örökölt kis horgásztanyáját. Rákötöttem az egyik S.K. kokárdámat, a legkevésbé nőies darab egy gyöngyfűzött volt, hát azt. Összerendeztem minden takarítószeremet, zsákokat, rongyokat, ételt, italt, majd egy jóleső kondi után ágybabújtunk és este jöttünk elő. :D Pizza, tiramisu, TBBT, dumcsi. Sétáltunk a sötétben, majd hazadobtam este.

Nem akartam bemenni (a szüleivel él), de hogy nézzem meg a kutyákat. Hát, azokat nagyon szívesen, de csak az utcán. Megvakarásztam őket, cukorbuksik. És nagyon örülök, hogy nem kellett a szüleivel összefutnom. Nem terveztem bemutatkozó vizitet, ezért egy szűk fekete póló volt rajtam, és sztem azzal sem lehetek szimpi, hogy öregebb vagyok a fiúnál, pontosabban szólva anyukánál egy tizessel vagyok csak fiatalabb, a nagymellű maca kép pláne nem kelt szimpátiát, de az, hogy egy háromtenyérnyi szivárványpóni képe feszül rajtam, na azzal tuti elvágtam volna magamat! :D

http://www.drodd.com/images14/my-little-pony-rainbow-dash23.png

 

komment

süti beállítások módosítása