HTML

Aha

2015.12.17. 22:06 :: Tobber

Igen, zárásig maradtunk, hajnali négyre másztam haza.

Istenit ettünk, tényleg a lazacreceptet mesélte el a gyönyörűséges felszolgálósrác, bár közvetlen kollégáim egy match-et véltek felfedezni bennünk. Remek zene egy közepesen híres és jó együttessel, amire senki nem figyelt, egy másik, amiben ismerőst fedeztünk fel Gével. Sokat ittam, sokat cigiztem, sokat beszélgettünk, sokat próbáltam lerázni Jóképűújkollégát, az ideiglenes kollégáim körbeálltak és ittak az egészségemre búcsúzóul, a régiek átkaroltak és elrángattak karaokézni, onnan nem nagyon ültem egy percet sem. Kispál, rock, régi gagyik. Az ideiglenes (magasjóképű) főnököm megtalált, hogy ő feltétlenül duettet akar velem énekelni: Greaset. Olyan szerelmi duettet nyomtunk le, ittasan tökéletesnek hitt koreográfiával, hogy vastapsot kaptunk.

Ennyit arról, hogy próbálok nem kompromittáló helyzetekbe kerülni. Kombinálós olvasóimnak: eszünkbe sem jutott.

Vakartam le szépszemű részeg kollégát magamról, egyik felajánlotta, hogy átjön egy üveg borral egy konkrét időpontban, és a közelben lakik, remélem, addig elfelejti. Jóképűújkolléga addig sakkozott, amíg egy taxiba kerültünk, bár tucatszor elmondtam neki, hogy nem lesz semmi, még próbálkozott, de hazaküldtem. Ajánlgatott későbbi programokat, de sem kedvem, sem energiám nincsen.

Nagyon másnapos vagyok. Cimbik vegzálására, hogy mikor szervezzük meg a következő programot, leírtam, hogy talán ne csak Té és én szervezzük, ebben a pillanatban írt TCsV, hogy mikor érne rá, menjünk már. Szóval még egy program lesz. Meg Újszerzemény hazánkban mard, így karácsonykor őt is pesztrálni kell két nagynéni között. Ja meg Jogászhallgató is befejezte a vizsgákat idénre, de nyugit szeretnék.
Gé öccsével felmentünk a jó levegőre sétálni egy nagyot, ami a gyomromnak jót tett, az autózás kevésbé. Hazafelé vettünk egy fenyőfát, felcipelte az erkélyre, majd lelkiztünk, és ő szeretne néha látni. Még épp belefér a naptáromba. Bex.rás jó pasi lesz 4-5 év múlva!

Azóta Chopint hallgatok, ami kicsit sem ünnepi, de ezzel próbálok az ünnepre hangolódni.

Ha van nő, akire tegnap nem hasonlítottam:

komment

süti beállítások módosítása