HTML

Morzsák

2015.12.14. 17:07 :: Tobber

Összegyűjtött bókok, amik kompenzálják a sok baromságot a világból:

Okosfiú teljesen odavan tőle, hogy milyen gyönyörű vagyok. Jogászhallgató mindig azzal jön, mennyire jó nőnek számítok. Egyik új kolléga teljes testszkent végez rajtam elől-hátul, tényleg azt hiszi, nem veszem észre?

Jóképűújkolléga alig várja, hogy a karácsonyi buli után hazakísérhessen.

És a mostani főnököm megköszönte, hogy kisegítettem és kulturáltan intéztem a pénzügy lecseszését. Majd szóban kifejtette, hogy örül, hogy hozzá rotáltam, nagyon gördülékenyen mentek a dolgok velem az elmúlt negyedévben.

Jaja, eminens dolgozó vagyok, minden hátrányával.

Jár hozzánk ismét a céghez gyógytornász, cserébe őt szórakoztatjuk a multicég életének szörnyűségeivel…

 ---

Viszont nekem újságokat olvasni, Vajtó Lajos önálló férfi és ezt Fésűs Nellynek is el kell fogadnia, hogy ő párkapcsolatban tinderezhet (bár továbbra is meggyőződésem, hogy ott a csúnya embereknek semmi esélye, még én is kb. 200 gyönyörű huszonévessel vagyok találatban, leszűrhetetlenül sok, mi lehet akkor a szép nőknél!). Vén hülye, remélem, hogy megegyeztek a nyitott kapcsolatban és a nő is félreizélget vidáman. Aztán popénekes Ákos is megmondta a nőknek, hol a helyük, eddig sem vártam sokat attól a fazontól a közhelyes szar dalszövegeivel, meg néhány önelégült okoskodásával, szóval meg sem lepődöm. Aztán Kövér fokozza a feszültséget a nyugger szavazóbázisa és azok gyerekei közt, most tényleg azt hiheti KDNP-s apám (akinek gőze nincs róla, miért nincsenek gyerekeim), hogy nem teszek meg ennyit sem. Éééérte, értitek. Semmi köze hozzá.

Haza is megyek takarítani, meg a zsírtól tocsogó zabosizéből sütni még egy adaggal vacsira.

komment

süti beállítások módosítása