HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Tudja még követni valaki?

2015.07.22. 16:52 :: Tobber

Zé irogat. Fülbevalóotthagyós dettó. Nem akarok velük találkozni, pedig aranyosak, jóképűek. Egyikük járni akar, másik még szeretőnek is megbízhatatlan. Jóképűújkollégának csak a szája volt nagy, most furán viselkedik és megjátssza a bosszúst, amiért sok a munkája és nem tudunk összehozni egy találkát. Tegnap negyed hatkor biciklizett el mellettem hazafelé. Végülis a 15 perc is túlóra, nyilván ide nem férek már bele.

De épp lebukása perceiben hangzott el az év poénja egy kollégám szájából, úgyhogy hiteltelen sértett voltam a könnyesen röhögésemmel! :D

Este átjött Szöszke és szép és szerény és iszonyú guszta fiú és nem bírom ki, hogy ne érjek hozzá és kimondottan jó ránézni. Ittunk, erkélyencigiztünk, reggel narancsot facsart nekem. És felvetette, hogy ő szívesen randizna velem gyakrabban is, mint heti egyszer, de nem akar zavarni a sok programomban. Hát, nekem így ideális, remélem, azért ennyivel is beéri. Megdicsért, hogy milyen csinos vagyok mindig, még neglizsében is. Használja ezt a szót bárki negyven alatt? :O

Szerinte okosan élek, hogy nem mosok, főzök, vasalok egy kanapén tévéző részeg férjnek, hanem így is teljes az életem. Azért a két véglet között akadnak árnyalatok, de értem, hogyan gondolja. És eljönne velem étterembe, meg akár strandra, imádom, hogy nem szorítja be a képzeletét a szokásosan elvárt idősebb nő-fiatal naiv fiú kapcsolatba.

Hullaálmos vagyok az irodában kókadozva a hétfő éjjeli buli+rendrakás, a tegnap éjjeli 26 éves és az elfogyasztott alkoholmennyiség miatt, úgyhogy ma inkább elmegyek a cimborákkal romkocsmázni meg streetfoodozni, meg koncertre.

komment

süti beállítások módosítása