HTML

És különbenis

2015.07.14. 10:01 :: Tobber

Igazi cigánylány színű bőröm van, kb. a népesség ötöde a világon ilyen színű, tényleg nincs a M.A.C. kínálatában megfelelő alapozószín hozzá?

Télen sem találtunk, a nyári színemhez sem megy.

Egyébként jegeltem a fiúkat, Zére koncentrálok, akinek nem egyszerű a helyzete.

Én meg gyűlölöm a bizonytalanságokat. Nagyon.

Ő nyugtat, hogy minden rendben lesz, én meg csak egy ölelésre vágyom, de nagyon.

Ma annyi munkám van, hogy úgyis túlórázom, így bejöttem korán, kimentem kólázni kollégákkal, aztán szülinapi tortázni másikkal, majd Illetővel filozofáltam, majd lementem a cigis csapattal elszívni egy szálat, majd Csinikollégába botlottam a kávékonyhában, aki látta, hogy ideges vagyok, rákérdezett.

Lerövidítettem a problémát: ölelésre vágyom.

Megkaptam. Aztán felajánlotta egyéb szolgáltatásait, amin csak röhögtem, további felajánlott ölelése (tényleg csak az) viszont jól jönne ma még.

Gyűlölöm a bizonytalanságot.

Na jó, megyek dolgozni.

komment

süti beállítások módosítása