HTML

Az vagy, amit megeszel

2014.08.15. 21:59 :: Tobber

Én gyümölcs, zöldség és zsír.

Olyan tökéletes, változatos előételt ettünk kedden, hogy ma felhívtam az éttermet, hazafelé beugranék érte, csomagolhatják.

Namost. Ez egy kétszemélyes előétel.

KÉT majdnem teli csíkos nejlont nyomtak a kezembe. Kettőt.

Egy hétig ezt fogom enni.

Egyelőre nem unom.

Ha legközelebb buli lesz nálam, innen hozok, kb. ennyi elég is a hozott sütikkel együtt. Kiszámoltam, avokádóval pacsmagolva, ötféle szószt készítve, kedvenc bio sósommal, vagy magam sütve sem éri meg jobban.

A kedvenc salátarendelő helyemet sem unom. Látom, az Bének is bejött.

Lassan realizálódik a salátákat is kínáló házhozszállítóknál, hogy 1. ne ők állítsák össze, mert azokból nekem egy sem szokott tetszeni, 2. ne öntsék le minden xarral, majonézzel, lisztes joghurttal, balzsamecettel, fűszeres izékkel, pláne ne szójaszósszal, majd én beikszelem, milyen zöldséget, gyümölcsöt, magot, kencét kérek, egyébként fűszer nélkül szeretem.

És a lényeg: áruljanak hozzá bacont és fetát. Nálam nyert ügyük van.

komment

süti beállítások módosítása