HTML

Megtettem

2014.07.29. 18:12 :: Tobber

Hazafelé szoli, hátha jobb lesz a kedvem, dinnyecipelés, hátha..., gondoltam, sétálok egyet, de vizes cipőben a tócsás úton térdig vízfelszívott szoknyában monszunszerű páratartalom mellett valami rémálom volt sétálni, a hajamtól a bugyimig minden vizes lett. Zuhany. Légkondi páraelszívó módban. Várakozás, két órával később egy óra séta a környéken.

Még mindig feszült voltam.

Bejöttem a céghez és nagytakarításba kezdtem. Behasaltam az asztal alá is mindent kipakolni, a három irodaasztalom közül kettővel végeztem, meg majd' az összes polccal, iszonyat sok irat, nyomtatvány van egy bürokrata nagyvállalatnál, átválogattam, mi kell ezekből. Polcot portalanítottam, benti edényeket átsúroltam, főnököm tábláját átmostam, billentyűzet, telefon, kb. két köbméter szemetet gyártottam, közben dolgoztam és ekönyvolvasó tanácsokkal láttam el T-t (Té aki Pével, T akivel én néha őőőő flörtölök vagy hogy, meg kéne különböztetni őket), kollégák lelkét értelmeztem, Csinikolléga fiával beszéltem és húdejó pasi lett, és próbáltam okosakat mondani.

És főleg alig ettem ma.

Kicsit jobb.

komment

süti beállítások módosítása