HTML

Reblog

2014.02.28. 20:37 :: Tobber

Úgy érzem, Béká most döbbent rá, hogy többet nem kell engem munkába fuvaroznia. :(

http://ramequin.blog.hu/2014/02/28/i_hate_everyone

Az érzés kölcsönös, hadd közvetítse Máté Péter a gondolataimat:

Harmatcsepp a lombokon,
Hajnalfény a fák közt átdereng.
Gondfelhő az arcomon,
Én vagyok csak ébren és a csend.
Kinek mondjam el a bánatom,
Kinek mondjam el nem is tudom,
Ki hallgat meg egyszer végre már,
Ki gyógyítja meg azt mi fáj?

Harmatcsepp a lombokon,
Hajnalfény a fák közt átdereng.
Gondfelhő az arcomon,
Én vagyok csak ébren és a csend

náránááránáránááá..........

Kinek mondjam el a bánatom,
Kinek mondjam el nem is tudom,
Ki hallgat meg egyszer végre már,
Ki gyógyítja meg azt mi fáj?

Harmatcsepp a lombokon,
Hajnalfény a fák közt átdereng.
Gondfelhő az arcomon,
Én vagyok csak ébren és a csend

náránááránáránááá.........

komment

süti beállítások módosítása