HTML

Morzsák és élmények és kicsi a világ

2013.05.24. 16:29 :: Tobber

Kicsit kényelmetlenül érzi magát az első találkozáskor két nő, ahol az idősebbik az ifjabbik párjának ad tanácsokat, majd azokat próbálgatják estéről estére. Mindent tudok róla. De bájosak, édesek és az is ritka élmény, hogy egy izmos fiatal pasi tárt karokkal rohan felém a téren.

---

Továbbra is utálok telefonálni, ezt TCsV exkolleginája nem tudta, és felhívott művészetről csacsogni. Újragondolom a telefonutálásomat, fél óra tömény élmény volt.

(Nem, még mindig nem bírok érdeklődő hangot kicsiszolni magamból telefonon, pedig érdekel a téma, csak alkalmatlan vagyok rá.)

---

Kicsi a világ folytatásos regény következő fejezete, a menzánkon felszolgáló kislány együtt párostáncol haverkör egyik pasijával.

---

Most már testi épségemet is veszélyeztetve kreatívkodok éjjelig egy határidő miatt (holnap reggel hét óra, nyolcra vinnem kell), elbizonytalanodtam. Ez az én hobbim? Még nem lelem benne sok örömömet, nem kapcsol ki, sőt.

Holnap egész napos megmérettetés és sok ember, sok munka, aztán pihennék végre.

Például átírnám kézzel az új mobilomba a naptáromat, amit csak ezért nem tudok használni. A naptárom fontosabb mint a belső memória mérete.

---

KA készül az újabb látószög-bővítésre, én meg hagyom, mert cserébe irtó okos és iszom a szavait, a kedvelt cikkjeit követem. Soha többet buta pasit. (Nem, csak haverként tért vissza.)

---

És ma sokan megjegyezték, hogy szép a hajam. Pedig nem telefonálók voltak.

komment

süti beállítások módosítása