HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2013.01.12. 17:50 :: Tobber

Morzsák:

Gondolkozom blogtageken, de nem tudok rendesen kategorizálni. Ha viccesnek érzem, akkor néha odaírok egy szmájlit, pedig aki ismer, úgyis tudja, mikor vagyok cinikus, önironikus, vagy szimplán hülye.

Gondolkoztam a kommentelés lehetőségén, de senki nem írna mindenki csúnyákat írna mert vicces leveleket kapok reakciónak, de nem bírnám cenzúrázgatni szerintem.

Gondolkoztam ismét 30 cm-nyi hajvágáson, de szeretem ahogy csiklandozza a hátamat a 60+ banda dicséretei megváltoztatták a véleményemet.

Fáj a hátam, kétnaponta egy darab mydetont engedek meg magamnak. A torna és a tánc segít. Más mozgástípus ellenkezőleg.

Blokkokat varrunk technikák szerint a tanfolyamon, kitaláltam, ha otthon is gyakorlom, akkor kétszerakkora terítőt-takarót-mittoménmit készítek a végére.

Állítólag nagyon szép a kézi varrásom, a csoport előtt megdicsértek. Ahány kilométert én kézzel megvarrtam!

Ha minden sorozatban ugat egy kutya, gondolkodj el. Hogy a szomszéd kertben lévő ugat.

Apuék rendezvényén odajön egy pasi, hogy helló! Csókolom. Nagyon jók voltatok. (Éééén? Másfél éve nem jártam színpadon.) Szerdán ottjárt egy tházban, és videózott, és többször visszanézték a felvételt, onnan vagyok nekik ismerős. Hát, nem volt kölcsönös.

komment

süti beállítások módosítása