HTML

---

2012.10.03. 21:53 :: Tobber

Textilboltban minimum levágott mennyiség 30 cm. (Bár a neten 10 cm szerepel.)

Duplaszélesből ez hatalmas, nekem csak kb. 3 tenyérnyi kéne az egyikből.

Épp bejön a boltba egy lány, hasonló anyagot keres. Megszólítom, nem kéri a felét?

De jó, persze.

Az egy dolog, hogy a pénztárnál képtelenek voltak beütni a kasszába, úgyhogy odaadtam a lánynak a fele pénzt, ő meg kifizette egyben és elvitte a fele anyagot, én még válogattam tovább, de a hülyék hosszában vágták félbe!

Szóval mindkettőnknek van duplaszéles anyagból 15 cm-es csíkja.

Ezek idióták.

Mindegy, nekem jó így is...

Utána átmentem a kedvenc röltexembe, vettem a turis szoknyához 8 méter csipkét, hátha egyszer megérkezik a fél éve eltűnt kreativitásom és ilyen lesz belőle, csak feketében.

DIY: Lace Skirt Sewing Tutorial

forrás

komment

süti beállítások módosítása