HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2012.07.28. 19:57 :: Tobber

Bazdmeg!!!!

A faszom kivan szüleim, főleg Anyám játékaitól!

Valami elképesztő zsenialitással von be minden csapdájába, kiabálni tudnék!!!!!!!

Évek óta próbálok kimaradni a szarakodásaiból, a héten konkrétan talán háromszor vettem fel a telefonját, akkor is leráztam, amikor hallottam, hogy jön az unatkozó szarkeverő hanglejtéssel.

De sikerül elérnie, hogy a jólelkűség jelszava alatt keresztbetegyen!

Tudjátok, hogy én legyek a szemét, ha az ő "jólelkűségét" nem értékelem és lerázom.

Hiába dolgozott Drpr a lelkemen évekig, ha minden kis energiámat ezek az idióta játszmák foglalják le, ne féljetek, ha önvédelemből nem veszem fel a telefont, jön emailekben, smsekben, vagy apám hív már fel, hogy állítsam le Anyut. Sőt, beállít hozzám.

Jesszus, van saját magánéletem!!!

:(((((((

komment

süti beállítások módosítása