HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.07.15. 12:58 :: Tobber

Alkotói válságom van, nagyjából tonnányi alapanyagom van otthon mindennemű kézimunkázáshoz, nagyvonalakban is kb. 20 tételből áll a teendőlistám, néhány határidős, mégsem volt kedvem egyikhez sem.

Így gyurmáztam. Sosem gondoltam, hogy a 3D dolgok (szobrászkodás, faragás, ilyesmi) az én területem, de ez tetszik.

És szépségkirálynőválasztást néztem, magyar módra.

Gyönyörű lányok voltak, sok év legjobb felhozatala, akiket egyenfrizurába erőltettek, az egyensminktől alig lehetett őket megkülönböztetni, az arcukra volt száradva a bőr, gyanítom hogy egy hete tilos nekik enni-inni, irtó gagyi tánckoreográfiát adtak elő (ha nem megy, nem kell erőltetni a táncot, ebben semmi elegáns, királynős nem volt), rájukadtak egy strandruhát mint estélyi viselet, majd megnyerte a bibircsókos ronda fogsorú, nagyjából az egyetlen, aki nem volt Nő, max. bájoska.

Sajnálom, néhány nagyon szép lány semmit nem kapott, megérdemelték volna.

komment

süti beállítások módosítása