HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.02.12. 17:08 :: Tobber

Más szavaival élve mostantól szabadságot veszek ki a saját életemben.

Másokkal ellentétben nem hinném, hogy túlhajtom magamat, de úgy tűnik, ha porszem kerül a remekül megszervezett gépezetembe, akkor nagyon megakad a rendszer.

Azt még türelmesen tűrtem, amikor az órák alatt jutyubról lopott konvertált muzsikáimat képtelenség volt a mobilomra tölteni. Így lényegét vesztette a konvertálás, a gépemen a jutyub is megy.

Azzal is megbirkóztam, hogy a 3/4 éves telefonom lefagy néha, a legrosszabbkor.

A csütörtöki próbán a terem két végében két különböző koreográfiát tanítottak a fiúk, én meg egyiket sem ismerem, ezért a terem két vége között rohangáltam fel-alá, amikor egyik csapat ivásszünetet tartott, átszaladtam a másik csoportba ugrálni.
(És aznap este pont 1,5 liter folyadékot ittam még meg.)
A két óra izzasztó próba végére éreztem a derekamat, amit a síelés (amit UGYE tilos művelnem!) is megviselt, úgyhogy otthon még lenyomtam a teljes gyógytornámat.

Tegnap végre nyugiban szteppre mentem, de a hiányzások miatt lemaradtam, már egy koreográfiát tanulnak. Áldom a rutinomat, ahogy be tudom hozni a lemaradásaimat táncilag, a végére mindent tudtam.

Táncház is jól telt, három óra mozgás pluszban. M., rákos exem is eljött, hát, baromira nincs jól, több mint egy éve kemózzák, a sugár+műtéttől sem tűnt el egy nem is kicsi daganat az agyából, a látása is rossz, de végig táncolt, becsülöm érte!

De a jobb első kerekem leeresztett dél-buda világvégén. Nagyon utolsó csepp volt fáradtan.

Éjfél körül ott álltam három férfival a sötét, sáros utcán átfagyva az izzadság miatt, mobillal világítottam, és tehetetlenül konstatáltuk, hogy a pótkereket nem tudjuk kiszerelni a csomagtartómból. TCsV megpróbálkozott saját opelja pótkerekével, de nem illett rá.

Éjfélkor nem volt képem az toyotás eladó pasit felhívni (egy gyerek, meg egy terhes és beteg feleség miatt – gyerekkori barátnőm), úgyhogy TCsV hazahozott, angol haverunk ironikusan kommentált mindent cider-iszogatás közben, TáncosTé meg dühös volt magára, merthogy milyen férfiak ők.

Ebben nem szeretnék állást foglalni, a délelőtt kihívott assistance-es srác 20 mp alatt vette ki a kereket és 3 perc alatt cserélte le.

Az elmúlt 24 órát persze említenem sem kéne, apám nehezítette nagyon, mert ő ott akar lenni, mert szerinte az nem úgy van, én meg úgy szabadulok legkönnyebben, ha azt csinálom, oda megyek amit/ahová mondja.

És egy kicsit vissza akartam szúrni, csak olyan ártatlan pillarebegtető módon. Apám utál változtatni a jól megszokott útvonalain, inkább megáll hatvan lámpánál, mint kipróbálja azt az útvonalat, ami dugótlan és lámpátlan és nem hosszabb.

Én mentem elől, ő jött utánam, és direkt Kőbánya legelhagyottabb útjain hoztam őt át Zuglóba. Azt hittem, kapni fogok érte, de megdicsért, hogy milyen jó kis útvonalat találtam. :DD

Gumishoz be, a fickót meggyőztem, hogy ha nem maradok itt mellette és nem árulom el a titkos csipes-gombos riasztó titkát (nem fogom), akkor visító sziréna mellett fog szerelni, mert emelés elleni védelem is van benne, úgyhogy inkább eltűrte, hogy nő legyen a műhelyében. Aztán rájöhetett, hogy tényleg érdeklődöm, elkezdte magyarázni, hogy mit miért csinál, elvégeztettem egy lengéscsillapító+futómű tesztet, ott álltam végig vele, néztük a műszereket, ő meg magyarázott. Aztán szépen mosolyogtam rá, hogy még sosem jártam egyetlen autóm alatt sem, úgyhogy bemehettem vele a szerelőaknába, mindent megmutatott, elmagyarázta, mit miért húz meg, miért jobb ez a kocsi, mint másik, kimondottam jól éreztem magamat nála és még a kávéja is finom!

Aztán akkor már családi ebéd, ami után most úgy ki vagyok purcanva a szombat hajnali kelés miatt , hogy nem megyek el este a bandázásra sem, holnap sem megyek ki az esti hangversenyig.

A fly-lady program (nem csinálom, mert anélkül is megy mert nem zavar a kupi a szervezésmániám miatt és sztem naponta a vécét kell kitisztítani, nem a mosogatót, főleg hogy mosogatógépem van, a mosogatóban csak a narancsot mosom meg) halogató szerdájának listáját faragnám le:
- be kell fejeznem a 80 %-ban kész, csillag alakú kötött díszpárnát
- egy 70 %-ban kész rózsaszín kötött díszpárnát szaténszalaggal
- minden kreatív ajándékot, amivel lógok
- születendő babának műbőr cica-kutya-elefánt-virág lógót az ágya mellé
- műbőrök szétvágása, nagy mennyiségű turkálós retikülről van szó, kapcsok, patentok, karikák, cippzárak megmentésével
- rózsás ajtódísz ragasztgatása (szintén urban-eve-ről, csak nem négyzet és nem rózsaszín és nem ekkora)
- orchideáim rendbetétele
- millió kreatív tervem rajzainak, leírásainak rendszerezése
- millió netről nyomtatott táska szabásminta, drótékszerterv, plüssök, csomózások, gyöngyök, kötések, stb. leírásának mappába szedése
- még mindig nem varrtam+hímeztem lenvászon címkéket a dobozaimra
- hajfestés, megint hullámosan hordom, így meg gyorsan látszik a lenövés
- 19évesnek ígértem, hogy mackót varrok vele
Elég lesz ez a hétvége???

komment

süti beállítások módosítása