HTML

---

2011.01.31. 22:34 :: Tobber

Nem való nekem új autó!

Kipróbáltam TCsV új Insigniáját. Pontosabban nem akartam táncházba menni, és azzal vett rá, hogy értem jön kocsival, onnantól vezethetem az új autót. Aminek nem szoktam tudni ellenállni.

De. Miért nem kattognak a mai indexek? Így épp sávváltáskor kell lenéznem, villog-e a zöld nyíl. (Vagy lehetnék kevésbé memóriazavaros hogyakkormost indexeltem-e, de ez a készség nehezen javítható. Apám ma megnyugtatott, tőle örököltem az emlékezet hiányát.)
Aztán szeretek azzal játszani, hogy hintázik kicsit az autó, amikor pirosnál állok. Csak úgy, megnyugtatásképp. Emmeg meg sem mozdul. Menetstabilizátor. :(
Aztán ez az új típusú kézifék. Az Opelnál más, mint a Volvonál, de akkor is miért nem volt jó az a kis kar? A rutin is bennünk van, meg emelkedőn indulásnál is nagy segítség a kézifékes indulás. A farolásokról nem is beszélve.

Nem értem én, a Toyotámon még nincsenek ilyenek.

A kanyarkövető reflektorok viszont továbblépésnek számítanak korlátolt fantáziámban, ötletem sincs, mivel lehetne az autókat még jobbá tenni...

komment

süti beállítások módosítása