HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.01.18. 17:15 :: Tobber

Beköltözött az új főnök. Adott sok feladatot. Mivel így ismét két főnököm van, felmerült, hogy bírom-e.

Itt egy kis lobbizásba kezdtem. Kollegina sok-sok éve itt dolgozik, most kb. fele fizuért, merthogy nem diplomás és nem az ügyvezetőknek dolgozik. Felvetettem, mi lenne, ha ő kapná meg valamelyiküket, én a másikat és szétosztanánk az eddigi munkáját.

Akkor őt is megbecsülnék anyagilag, én meg szeretem a változatosságot. Kollegina nem egy bátor fajta, ő fél a változástól, meg az angoltól, akkor neki is használni kéne. De tud.

Na mindegy, mindenesetre egyelőre a másik főnök nem hajlik, holnapra behívtak hármasban pusmogni.

Nem sűrűn ülök le a főnökeimmel, nem tudom, mi várható...

komment

süti beállítások módosítása