HTML

---

2010.09.22. 12:59 :: Tobber

Most néha eltüntetem a blogot, mert Kollegina nyomozgat, de vagyok, leszek, nekem ez a legjobb terápia! :)

Kicsit meguntam TCsV bizonytalankodását Párizs miatt, KáPéban nem bízom annyira, hogy elmenjek vele, úgyhogy maradok inkább.

Még 16 nap szabim van, amiből most sem fogy, mert táppénzen vagyok 2 napot, sikeresen felfáztam a tréningünkre indulás előtt, a tréningre végül összesen négyen mentek el a húszból.

Kapni fogok még érte, de Siófokig nem bírnám az utat bakker!

Már tegnap kipurcanás, pedig a próba elmaradt (ez akkor derült ki, amikor TCsV házához értem, hogy induljunk, ő meg glancban sétált ki a házból, hogy megy szaunázni (aham), ja hogy nem olvastam smst.) Kápé átjött, de végül nem főzött, én meg tíz perc kedvesség után elaludtam sminkestül, szaténköntösöstül. :D

Néha eszembejutott, hogy ott van, mert betakargatott. :)

komment

süti beállítások módosítása