HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2010.06.20. 22:45 :: Tobber

Mielőtt valaki aggódni kezdene: nem fogom újrakezdeni Ba-val. Tegnap tündi-bündi, de már nem veszem be, jó szélszes. Akkor meghallgattam, hogy házat vesz, meg gyereket akar velem, bla-bla.

Ma felhívott, hogy mikor találkozunk és megsértődött, hogy egész héten be vagyok táblázva (fyi: nincs pasi a képben). Majd olyasmi is elhangzott, hogy azért engem szeret, de a kapcsolatunk alatt is rá nyomuló exéhez rohangál virágot locsolgatni, meg találkozgat vele, mert ez csak olyan szívesség, minthogy én a rákos exemnek bevásárolok.
Nálam ez érzékeny téma, el is vesztettem a hidegvéremet, ez NEM ugyanaz, nem szépen megkértem, hogy hagyjon békén!

Ki fogad rá, hogy 3 héten belül ismét jelentkezik, mintha mi sem történt volna?

...egyébként az ex kedden kezdi a sokadik kemoadagját, triplát, akármit is jelent. Állítólag decemberig kell még, havonta. Szorítsatok neki!

Megígértem exnek, hogy ha jól viseli és a dokik megengedik, elmegyek vele futni, mert nagyon hiányolja a napi mozgást.

komment

süti beállítások módosítása