HTML

---

2010.06.11. 14:11 :: Tobber

Tegnap kaptam hosszú emailt Ba-tól az smsemre, amin felhúztam magamat és felhívtam fél órára, veszekedtünk, majd a végén megkérdezte, mikor vacsorázok vele, hogy megbeszéljük az újrakezdést.

Nem akarok vele újrakezdeni.

Okos férfival akarok élni!!!!

Aztán még volt pár elintéznivalóm, majd próbáltunk (külföldi édespasinak megtanítani a koreográfiát), hazavittem beugrónkat meg a 18évest, aki lefárasztott azzal, hogy éjjel neki pont olyan cigit kell találnia, mint amit TCsV szív, mert az olyan felnőttes és menő.

Aztán még dolgom volt, hajnalban beállítottam a tévémet végre, bár semmi érdekes műsort nem találtam, dehát nem is napi tévézéshez kell, csak ha mondjuk kézimunkázom akkor unom magam infók nélkül, vagy ha hazamenekülök a lehúzott redőnyök mögé a légkondiba.

komment

süti beállítások módosítása