HTML

---

2010.05.12. 10:48 :: Tobber

Az esőt nekem köszönhetitek, tegnap reggel voltam fodrásznál.
A biztonságisunk szerint lolobridzsidás.

Este nem mentem próbára (Műzli meggyőző vagy!), inkább egy nagy füzetbe rajzolgattam soktucat tervet, miket akarok varrni.
Egészen kicsiben, úgyhogy az anyag egyértelműen (mű)bőr lesz. Lesem külföldi, főleg ázsiai művészek munkáit, hááát jó sok magyar csaj csak koppintja, amit ők kreálnak. Csalódtam 1-2 lányban.

Két hét teljes próbaszünetet kaptam, utána light táncolok csak. TCsV megkérdezte, hogy addig nem is láthat, őőő láthatunk... Le kell mennem bandázni az egyik táncházba.

Reggel Anyu kapucsengetésére ébredtem, hogy épp erre járnak és az smse még nem ért át, elvigyenek a metróhoz? Nyolc(!) perc alatt kaptam össze magamat. Egyéni csúcs.

komment

süti beállítások módosítása